Nova gradska uprava je u posljednje vrijeme provela niz novih kadrovskih promjena na čelnim pozicijama gradskih poduzeća.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Još je u kolovozu ove godine na mjesto direktora Čistoće postavljen dipl. oec. Željko Mordžin koji je tu dužnost već obavljao do ljeta 2013. On je na toj poziciji zamjenio Tomislava Jakića koji je ostao u poduzeću na mjestu pravnika. Ono što je čudno kod ovog imenovanja je činjenica da je u tijeku sudski postupak u kojem se g. Mordžina tereti da je kao bivši direktor oštetio poduzeće Čistoća. Postavlja se pitanje čiji će interes u tom postupku zastupati sadašnji direktor: svoj ili poduzeća na čijem je čelu?

Sa zadnjim danom listopada istekao je četverogodišnji ugovor Zoranu Kozini koji je obnašao dužnost direktora Metković razvoja d.o.o. Odlukom skupštine poduzeća na njegovo mjesto je postavljen Nikola Manenica, dosadašnji zaposlenik u Odvjetničkom uredu S. Cvitanovića. Kozina nije htio koristiti ugovorenu mogućnost da nakon isteka mandata ostane zaposlenik poduzeća. Bit će zapamćen kao vrlo aktivan direktor koji je umnožio prihode firme, uveo najjeftiniju internetsku uslugu “Metkom” koja ima preko 1000 korisnika te uspio uvesti nepopularnu mjeru naplate parkinga u centru grada. Upravo je ukidanje naplate parkinga bila jedna od prvih mjera nove gradske uprave za koju držimo da je ishitrena i populustička što dokazuje sve veći prometni kaos u centru grada. Prigovor je bio da je to namet i da nije samoodrživ, a podaci govore suprotno: nakon početnih investicijskih troškova koji su isplaćeni u prvoj godini, parking je ostvarivao godišnji prihod oko 800 000 kuna i dobit oko 300 000 kuna što je više nego dostatno za plaće 4 zaposlenika koji su trenutno na otkaznom roku. Više od trećine prihoda je bilo ostvareno putem aparata za naplatu i mobilne aplikacije, tj. od vozača koji nisu građani Metkovića. Građani Metkovića su imali povlaštene (max. 60 kn mjesečno) i besplatne parkirne karte.

Zadnja kadrovska promjena dogodila se u ponedjeljak, 13. studenoga 2017., kada je skupština, koju čini gradonačelnik, odlučila da je  novi direktor komunalnog poduzeća Metković d.o.o. Filip Dominiković, dipl. ing. građevine. Dosadašnji direktor Matko Jerković je sporazumno raskinuo ugovor i ostao zaposlenik poduzeća na mjestu tehničkog direktora. Dojma smo da je ova smjena plod razmirica unutar vladajuće koalicije koja se moga vidjeti na prošloj sjednici Gradskog vijeća. Gradonačelnik Milan je do nedavno tvrdio da dosadašnji direktor Jerković uživa njegovo povjerenje. Međutim, g. Gabrić je na 5. sjednici GV-a tražio smjenu direktora Jerkovića, kojega je usput rečeno on postavio 1. siječnja 2012., i to zbog toga jer je odustao od projekta Jadran 2. Međutim, g. Gabrić nije naveo netočne financijske projekcije dijela toga projekta vezane za izgradnju kolektora na Duvratu i malu pokrivenost grada novom kanalizacijskom mrežom. Upravo je g. Jerković, uz bivšeg gradonačelnika Petrova, zaslužan za najveći investicijski projekt u povijesti Metkovića “Aglomeraciju Metković”, vrijedan 274 mil. kuna, koji je ovog ljeta postao strateški projekt RH i financira se 85% iz EU fondova, 10% iz sredstava Hrvatskih voda i tek 5% iz sredstava firme. Ovaj projekt obuhvaća gotovo cijeli grad kanalizacijskom mrežom i uključuje obnovu dotrajale vodovodne mreže. Osim toga, u zadnje 3 godine poduzeće je bilo uspješno u povlaćenju europskih sredstava: izgradnja kanalizacijske, obnova vodovodne mreže i kolnika na desnoj strani grada u dužini 4,4 km, obnova vodovodne mreže i kolnika u ulicama A.K.Miošića, Ilije Bošnjaka i Franje Asiškoga, napravljen projekt i osigurana sredstva za izgradnju kanalizacijske mreže u Prudu…

Na kraju, novim direktorima želimo puno poslovnog uspjeha, a posebno g. Dominikoviću u realizaciji povijesnog projekta Aglomeracija Metković koji će biti itekakao zahtjevan.

OGLAS