Prije nešto više od četiri godine splitski poduzetnik Svjetlan Stanić, odnosno njegova tvrtka Stanić Beverages, od Ivice Todorića kupio je brend voćnih sokova Juicy. Godinu kasnije ušao je na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata i vrlo brzo postao kraljevski dobavljač vodećih restorana i klubova u Dubaiju, prodaja je skočila tri i pol puta, a prošle godine izvoz u tu regiju narastao je doslovno za 900 posto. Ušao je i u vodeći europski maloprodajni lanac, francuski Carrefour, piše tportal.hr.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Stanić koji rijetko istupa u medijima prije nekoliko dana dao je Damiru Petranoviću (Tportal) opširni intervju o svom poslovanju…  Nama je posebno zanimljiv dio u kojem govori o investiciji u dolini Neretve, točnije o tvornici prerade voća u Metkoviću za koju je prošle godine kupio poslovni prostor na Unki. Evo što je o tome rekao…

Gradite li tvornicu u Metkoviću?

Riječ je o projektu koji planiramo djelomični financirati iz fondova Europske unije i trenutno radimo na financijskoj realizaciji.

Kakva je situacija s nabavom sirovina i koliki udjel u tome ima domaća proizvodnja?

U Hrvatskoj postoji problem nedovoljne količine voća za potrebe industrije sokova. U slučaju kada imamo dovoljno voća, recimo mandarina iz doline Neretve, ne postoji tehnologija za preradu. Baš iz tog razloga krenuli smo u pokretanje tvornice za preradu u Metkoviću, kako bismo u budućnosti koristili što više lokalnog voća za proizvodnju sokova.

Nakon ulaska na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata Stanić je ovih dana najavio je nastavak agresivnog širenja na Bliskom istoku, na države poput Bahreina, Jemena i Egipta, istovremeno objašnjavajući da je za imidž proizvoda nužno brendirati i samu državu iz koje dolaze. Čini se da barem zasad to čini uspješno: njegova tvrtka bilježi strelovit rast dobiti, čak i usprkos činjenici da se još uvijek nalazi u primarnom investicijskom ciklusu.

Cijeli intervju sa Svjetlanom Stanićem možete pročitati ovdje.

OGLAS