Prošlo je i više od deset godina kako sam gutao prašinu i gacao po blatu na ozbiljnom gradilištu neke ceste. Bilo je to u vrijeme gradnje autoceste prema Splitu i Pločama. Danonoćno su se tada gradili kilometri, objekti, rovali tuneli… Svake godine sagradilo bi se po više desetaka kilometara autoceste, piše Jutarnji list.
PELJEŠAC Tunel Debeli brijeg, najveće gradilište u Hrvatskoj u kojemu se buši i noću
“Bilo je to nešto sasvim drugo. Ja sam na gradilištima i tunelima od 1995., ali težeg gradilišta od ovoga nisam doživio”, priča mi Anđelko Šiško, prekaljeni tunelograditelj, inženjer za tunele tvrtke Strabag, dok stojimo na “crti razgraničenja” između gradilišta mosta Pelješac i prve dionice nove pelješke ceste iznad mjesta Brijesta.
Tvrtka Strabag gradi 12 kilometara dionice od Duboka – Zaradeže na kojoj se nalazi tunel Debeli brijeg dug 2467 metara. Kad se sagradi, bit će peti po dužini tunel u Hrvatskoj.
Više na portalu Jutarnji list.
Foto: Saša Burić