Novi podaci portala za usporedbu cijena Jeftinije.hr koji je dio Heureka Grupe, pokazuju zanimljivo kretanje potražnje za klima uređajima u Hrvatskoj.
Prema analiziranim podacima potražnja za klima uređajima raste početkom svibnja u odnosu na godišnji prosjek. Ona bude nagla i relativno kratkotrajna s vrhuncem u lipnju dok u srpnju već počinje opadati i vraća se na godišnji prosjek.
‘Interes za kupnju naravno nije apsolutan, podložan je promjenama zbog utjecaja vremenskih uvjeta određene godine ili specifičnih situacija poput pandemijskih godina kada su potrošači pokazali izrazito konzervativno zanimanje za klima uređajima tijekom cijele godine.’, objašnjavaju podatke s Jeftinije.hr-a.
No, u ovom trenutku, ističu, na hrvatskom tržištu su zabilježili povećanje potražnje za klima uređajima od 104 posto u odnosu na posljednjih 30 dana.
U priopćenju navode kako se čini da je neizvjesna situacija s opskrbom plina utjecala na ovako iznenađujuće povećanje potražnje s obzirom da potrošači sezonu grijanja žele dočekati spremni, s osiguranim alternativnim izvorom grijanja.
Analiza najpopularnijih modela i brendova pokazala je kako domaći kupci najviše pretražuju klima uređaje brenda Vivax, čak tri njihova modela su među pet najpopularnijih. Po pitanju popularnosti, u mnoštvu velikih i jakih brendova klima uređaja ni ove godine nije bilo velikih iznenađenja. Uz Vivax, najtraženiji brendovi su Mitsubishi, LG, Hyundai i Daikin.