Ako vam kasne HEP-ovi računi za struju, niste jedini. Upitali smo državnu tvrtku zbog čega je došlo do zastoja u isporuci uplatnica ovaj mjesec. Odgovaraju da provode prilagodbe te da će datumi dospijeća biti pomaknuti, piše Index.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

“Datumi dospijeća bit će pomaknuti”

“Zbog prilagodbe odredbama Uredbe o otklanjanju poremećaja na domaćem tržištu energije (NN 104/2022), a kojom cijena električne energije ostaje regulirana do 31. ožujka 2023. godine, moguća su kašnjenja u izradi računa. Odmah po kreiranju, računi će biti upućeni kupcima. Sukladno kasnijem datumu izdavanja bit će pomaknuti i datumi dospijeća računa. Podsjećamo, na temelju spomenute Uredbe Vlade RH HEP je preuzeo teret rasta cijena energenata od gotovo 6 milijardi kuna kako bi kupcima osigurao cijene višestruko niže od cijena na tržištu električne energije”, odgovaraju iz HEP-a.

Odsad pet uplatnica umjesto šest

Oni kojima su u međuvremenu stigli zakašnjeli računi, a sami očitavaju struju, u sandučiću su dobili pet uplatnica s različitim iznosima umjesto šest s istom cifrom, kako je stizalo inače.

Uz njih je došla i obavijest da će kupci s polugodišnjim obračunskim razdobljem od sada, uz redoviti obračun, dobivati pet mjesečnih uplatnica umjesto dosadašnjih šest.

Dospijeće svake uplatnice, odnosno akontacijske rate, je petog dana u mjesecu. Iznosi pojedinih uplatnica su različiti po mjesecima unutar polugodišnjeg obračunskog razdoblja. U objašnjenju se navodi i da je njihov ukupan zbroj temeljen na potrošnji adekvatnog prethodnog polugodišnjeg obračunskog razdoblja, kao i do sada.

HEP-ov telefon neprestano zauzet

Više informacija pokušali smo dobiti na HEP-ovu kontakt-telefonu za kupce. Čekali smo desetak minuta, no bilo se nemoguće probiti jer, kako kaže govorni automat, svi operateri su zauzeti. Nakon našeg upita i HEP je na svojoj web stranici objavio informaciju građanima da je moguće kašnjenje uplatnica.