U pogonima u Kini završena je izrada prvog segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most. A to su kineski graditelji i prigodno obilježili, što se može vidjeti na kratkom videu kojeg su objavile Hrvatske ceste. Oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije dovozit će se brodovima iz Kine, neki dijelovi bit će dugi šest, a neki 12 metara, ovisno je li raspon na stupu sa zategom ili bez njega.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

 

Prvih 30 segmenata iz Kine za Hrvatsku kreće, kako su nam kazali u HC-u, sredinom siječnja sljedeće godine i očekuje se na gradilištu krajem siječnja ili početkom veljače. Njihova ukupna težina je 6831 tonu.

Pelješki most | Autor :

Čelična konstrukcija rasponskog sklopa je sandučastog odnosno šupljeg presjeka. Čelična greda je visoka 4,5 metara i široka 22,5 metara i bit će ovješena preko kosih zatega na šest armiranobetonskih pilona. Težina svakog 12 metara dugog čeličnog segmenta je 180 do 200 tona. Ukupna težina rasponske konstrukcije Pelješkog mosta iznosit će nešto više od 30.000 tona.