Putni Kofer najposjećeniji je nezavisni digitalni medij o putovanjima i broj 1 medijski kanal na čak tri društvene mreže u Hrvatskoj – Instagram, Tik Tok i Viber. Na društvenim mrežama ima više od 270 tisuća pratitelja, a svaki mjesec njihove članke na portalu i objave na društvenim mrežama čita i vidi gotovo tri milijuna korisnika!

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Zasluge za to pripadaju mladom 31-godišnjem Pločaninu Antoniju Ivičeviću, osnivaču i glavnom uredniku, virtualnom piscu, idealistu, sociologu, ljubitelju putovanja, marketinškom strategu, fotografu, amaterskom glumcu. Antonio je završio studij sociologije i filozofije u Zagrebu, a sa svojim fotoaparatom, bilježnicom, mobitelom, ruksakom i, kako voli reći, punim koferom pozitivne energije, do sada je obišao gotovo cijelu Hrvatsku i Europu, te niz zemalja na drugim kontinentima.

I upravo ljubav prema putovanjima i pozitivna energija, uz koronu koja je iznenada „zalupila vrata“ svim ljubiteljima putovanja, stvorili su uvjete za rast i razvoj Putnog kofera. Antonio je najprije radio na Novoj TV, u odjelu korporativnih komunikacija i medijskih istraživanja, a onda je sa 26 godina postao menadžer u Real grupi, najvećoj hrvatskoj marketinškoj agenciji s preko 300 zaposlenih na tri kontinenta. I tada je putovao fotografirao i pisao, koliko su mu vrijeme i obveze dopuštale.

„Putovanja su mi jako važna i mogu reći da pozitivno utječu na svaki djelić mene. Kada putujem osjećam potpunu slobodu življenja. Putovanja utječu na povećanje svijesti o drugim kulturama, većoj stopi tolerancije prema drugima i drugačijima, otvorenosti prema novim iskustvima i smanjenju postojećih predrasuda s kojima smo se naučili živjeti u okolini koja nas kao takve definira i oblikuje. Putni Kofer je nastao kao reakcija na veliki broj negativnih vijesti i komentara na društvenim mrežama u vrijeme kada su ljudi, zbog situacije s koronavirusom, bili zatvoreni u karanteni. Tada sam odlučio otvoriti Facebook i Instagram profil pod imenom Putni Kofer te učiniti svoju virtualnu okolinu vedrijim mjestom. Htio sam podijeliti neke neobične priče i savjete, pružiti informacije o ljudima, mjestima i događajima za koje dosad ljudi možda nisu imali priliku čuti. Htio sam im omogućiti da otputuju virtualno iz udobnosti svojih naslonjača. Nakon samo nekoliko objava o mjestima koje sam posjetio kroz pripadajuće fotografije, razveselio me je veliki broj pozitivnih poruka koje su pristizale u moj inbox, a samim time stvorio se osjećaj da je lansirana ideja bila uspješna. U kratkom roku profili su postali mjesto dobrih, pozitivnih i inspirativnih priča koje, osim što informiraju i educiraju publiku o putovanjima, imaju za cilj širiti svijest o životu, drugim ljudima i samima sebi“, kaže nam Antonio i ističe kako je upravo u vrijeme korone bila najveća konzumacija medija.

Više pročitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika.

OGLAS