Addiko banka poslala je mail u kojem je obavijestila svoje klijente o stizanju sumnjivih e-mailova te ih upozorila da ih nipošto ne otvaraju jer je riječ o prijevari. Ističu kako je riječ o zlonamjernoj kampanji, te da kontinuirano rade na jačanju svijesti o sigurnosti svojih klijenata, piše Večernji list.
Obavijest prenosimo u cijelosti.
“Poštovani, za nas su vrijeme i sigurnost naših klijenata najvažniji. U tijeku je zlonamjerna kampanja putem lažnih poruka e-pošte (phishing mail). Ukoliko zaprimite niže opisanu poruku ne otvarajte privitak već izbrišite cijelu poruku:
‘Naslov: Potvrđivanje naloga za plaćanje Dragi Gospodine / Gospođo Drago nam je što vas možemo obavijestiti da je vaš klijent povjerio Addiko banci upravljanje plaćanjem računa detaljno u priloženom dokumentu.
Lijepi pozdrav,
Fakturiranje i plaćanje’
Addiko banka kontinuirano radi na jačanju svijesti o sigurnosti svojih klijenata, podataka i imovine, te Vas molimo da svojim razumijevanjem i suradnjom pomognete u zaštiti Vaše i naše sigurnosti”, navode iz banke.