Posao na jednom od najvažnijih infrastrukturnih objekata koji se trenutačno kod nas grade primiče se kraju. Ekipa HTV-a se prva prevezela preko Pelješkog mosta i snimila asfaltiranje, koje je danas počelo.

Nasred Pelješkog mosta bijeli dim iz vrućeg asfalta. Postavlja se prvi sloj.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

– Lijevani asfalt je specifičan, kao što vidite nemamo valjaka na ugradnji, on ima nešto veću žitkost i nešto veći udio bitumena nego standardni asfalti i nije toliko čest u našoj cestogradnji, objasnio je Ivica Granić, voditelj radova na asfaltiranju Pelješkog mosta, CRBC.

– Ovakva vrsta asfalta specifična je po tome što je otpornija na prodiranje vode i soli i samim time pruža dugotrajniju zaštitu konstrukcije, rekao je inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta Davor Perić.

Kad se na dva traka u cijeloj dužini mosta izlije asfalt, na njega će se postaviti drugi sloj, takozvani habajući asfalt. Nakon toga slijedi isti posao na druga dva.

– Očekujemo da ćemo postavljanje asfalta na dva traka s pločanske strane mosta završiti za 15 dana, a na druga dva traka, s neumske strane, postavit ćemo do kraja studenoga, najavio je Chen Yong, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta, CRBC.

Asfaltiranje mosta nije jedino što se u ovom trenutku ondje radi.

– Ugrađuju se ograde za zaštitu od vjetra, završava se bojanje antikorozivnim premazom te se završavaju dijelovi radova na pristupnim cestama neposredno uz most, istaknuo je Perić.

I još jedan vrlo zahtjevan posao obavljaju alpinisti na stupovima mosta.

– Prva faza je pranje stupova visoko tlačnim peračem, druga faza impregnacija mosta za duži rok trajanja betona, naveo je Ivica Beović, alpinist iz Omiša.

Prvu vožnju mostom je zabilježio i na svom FB profilu objavio HRT-ov novinar Pero Štrbe…

Autor: Pero Štrbe / HRT

OGLAS