Društveno poduzetništvo kroz svoje principe društvene pravednosti i jednakosti, solidarnosti, transparentnosti i demokratičnosti koristi zajednici i predstavlja dodanu društvenu vrijednost. To je prepoznala udruga Eko Zadar te je u suradnji s udrugom Prospero i Agencijom za ruralni razvoj Zadarske županije – AGRRA pokrenula projekt AktiBiz koji je okupio društvene poduzetnike iz čitave Hrvatske u jedinstveni web katalog.

 

Udruga Argonauta – Raduč i arheološka plaža Colentum

Društveni poduzetnici time su dobili platformu za promociju svojih usluga i proizvoda, ali i svojevrsni forum, mjesto na kojem će međusobno razmjenjivati znanja i iskustva. Već je registrirano 14 društvenih poduzetnika koji nude najrazličitiji sadržaj – od unikatnih rukotvorina do malo drugačijih vođenih tura bivšim vojnim kompleksom Raduč i prvom hrvatskom arheološkom plažom Colentum.

Proizvodi udruge Naša ognjišta iz Knina

U šarenoj lepezi usluga su i šumske škole i radionice zelenih vještina za najmlađe koje organizira društveno poduzeće Klijanac i Pup – rasadnik dobre volje, udruge Eko Pan iz Karlovca, zamišljene kao ciklus od 12 boravaka u prirodi tijekom kojih se djeca povezuju sa živim svijetom i dublje upoznaju s prirodom. Među registriranim poduzetnicima je i udruga Naše ognjište iz Knina usmjerena na očuvanje tradicije Dalmatinske zagore. Jedna od njihovih aktivnosti je održiva proizvodnja ručno tikanih ruksaka, torbi i ostalih pletenina s tradicionalnim uzorcima.

Klijanac i Pup – rasadnik dobre volje

Cjelokupnu ponudu svih društvenih poduzetnika nađite u web katalogu na adresi https://www.drustveno-poduzetnistvo.eu/, a ako ste i sami društveni poduzetnik na istom mjestu kroz jednostavan i brz postupak registrirajte svoje proizvode i usluge. Provedba projekta AktiBiz započela je 12. ožujka 2021. i trajat će dvije godine, sufinancira ga Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, a njegova je ukupna vrijednost 938.219,95 HRK pri čemu, sufinanciranje EU-a iznosi 85% tj. 797.486,96 HRK dok ostatak sredstva osigurava državni proračun RH.