Unatoč koroni gradnja mosta koji će spojiti južnu Dalmaciju s ostatkom države dobro napreduje. Pelješki most naočigled raste iz mora prosječno dubokog 25 metara.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Uskoro bi između stupova trebalo početi postavljanje čeličnih konstrukcija po kojima će za otprilike dvije godine prolaziti prva vozila. Malo kasni posebna ekipa zavarivača iz Kine.

Na obali čekaju čelične konstrukcije, golemi elementi široki 20 metara izrađeni od čelika, po kojima će se odvijati promet. U Kini je u tijeku proizvodnja 47  takvih čeličnih blokova koji bi za oko tri mjeseca trebali biti na gradilištu.

Most će imati dva prometna traka, po jedan u svakom smjeru i po jedan zaustavni. Ugradit će se i vjetrobran tako da most neće biti zatvaran.

S obje strane mosta grade se pristupne ceste. U tijeku su zemljani radovi na dijelu od Jadranske magistrale prema mostu kod budućeg čvorišta Duboka, a radi se i dio trase na Pelješcu, gdje je najzahtjevniji objekt tunel Debeli brijeg dug 2467 metara. Međutim, zbog koronakrize tvrtka Strabag koja izvodi radove ima problema s radnom snagom i materijalom.

Grčka tvrtka Avax gradi dionicu ceste od čvora Sparagovići do čvora Doli, ukupne dužine 18 kilometara, pri čemu je najzahtjevniji dio stonska obilaznica, odnosno gradnja dvaju tunela i mosta preko Stonskog kanala.

– Rastu nam stupovi u moru. Šest čeličnih blokova već je postavljeno na svoje pozicije i uskoro počinje montaža. Osim mosta, grade se i pristupne ceste. Već se formiraju čvorišta Dubrava i Zaradež ispod tunela Debeli brijeg. U pripremi su radovi za iskop tunela Kamenice, rekao je prije nekoliko dana Jere Šegedin, voditelj gradilišta za Slobodnu Dalmaciju.