Svi naši stručnjaci maksimalno su angažirani te u suradnji s dobavljačima radimo na otklonu poteškoća te očekujemo normalizaciju telekomunikacijskog prometa u najkraćem mogućem roku, zaključuju u odgovoru HT-a.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Otklonjen je tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge. Kvar je uočen u 10:15 sati i trajao do 16:15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške. Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je 6 sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch.

Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede privatni korisnici. Potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje se uskoro.

OGLAS