NIJE novost da su brojni građani nezadovoljni uslugama Hrvatske pošte. No sudeći prema njihovim nedavnim komentarima, situacija je alarmantna.

Pošiljke često ne dođu do korisnika, a i ako dođu, često kasne.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Službena Facebook stranica Hrvatske pošte puna je komentara nezadovoljnih građana.

“Paket poslan 3.12. za Kutinu do danas nije stigao. Svaki trag paketa se gubi u Sisku iz nekog razloga. Paket je bio s pouzećem. Ovo je više nego sramota”, stoji u jednom od komentara.

“Sretni ako se pošiljka uopće isporuči”

“Službeno pismo od Sesvetskog Kraljevca do Svetica putovalo oko 25 dana. Svaka čast na brzini”, rekao je jedan od korisnika i dodao kako je tužno što korisnik mora biti sretan ako se pošiljka uopće i isporuči.

“Stvarno ste dno dna… 25.11.2020. je poslana pošta iz Krapinskih Toplica, a u Hum na Sutli stiglo 09.12.2020. Gdje je nastao problem? To vam je najbrže što možete isporučiti? 23 kilometra za 14 dana? Može li još jadnije? Mislim da nema lošije usluge od vaše”, napisao je jedan od korisnika.

“Omogućite korisnicima valjani broj službe za korisnike kad već ne radite svoj posao kako treba”, poručila je jedna od korisnica na Facebooku.

“Sad se moram gužvati u pošti i riskirati zdravlje”

Jedna korisnica je naručila paket koji joj nije došao. “Služba za korisnike mailom i telefonom ničemu ne služi. Paket stoji kod vas od 5.12., a bitan mi je. Sve druge dostavljačke službe odlično rade svoj posao i znam da će sve stići u dogovoreno vrijeme. Nikada više neću naručiti nešto što ide preko HP expressa”, napisala je.

Jedna korisnica važan paket čeka 10 dana, a obavijest da će biti dostavljen dobila je tek jučer. “Cijeli dan je netko bio doma i ništa. Jutros mi dolazi poruka da je u poštanskom uredu. Ma fuj, to ste već sto puta napravili. Sad se moram, u ovo vrijeme, gužvati u pošti i riskirati zdravlje. Nema potrebe napisati da sam platila dostavu na kućnu adresu. Stvarno ste dno dna”, komentirala je.

OGLAS