Poput moderne bajke o princezi koja mora napustiti bal pet minuta prije ponoći, prije nego prestane čarolija koja ju je odjenula u predivnu balsku haljinu, omogućila da upozna princa te okrene tijek sudbine, Matija Vuica predstavit će svoju novu modnu čaroliju, piše portal Zadovoljna.hr.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Naime, haljine koje žene pretvaraju u princeze, vile i stvaraju čaroliju na crvenim tepisima širom svijeta, svoju će premijeru doživjeti na staru godinu, dan prije završetka ove izuzetno zanimljive, uspješne i uzbudljive godine za Matiju Vuicu.

Ova revija bit će prikazana odabranom društvu Rovinjskog hotela Monte Mulini, na ekskluzivnoj prezentaciji pod nazivom MV Mulini Capsule Collection/ Once Upon A Time! Dio kolekcije će, po održanoj reviji, krenuti na svoje putovanje po svijetu, jer kolekcija je rađena i za potrebe stranih klijentica, koje najčešće gledamo na crvenim tepisima zvučnih svjetskih festivala.

Najavna kampanja, koju potpisuje Viktor Drago, otkriva tek djelić kolekcije, a u haljinama Matije Vuice pojavljuje se Greta Grdner, djevojka koja oduševljava svojim ženstvenim, retro izgledom. Ovo je prvo pojavljivanje Grete u nekoj od domaćih modnih kampanja, no uspješnu karijeru gradi van Hrvatske već dulji niz godina. Svježe i novo lice, za novo vrijeme koje dolazi.

Fotogaleriju Matijinih novih kreacija možete pogledati na portalu Zadovoljna.hr.

Foto naslovnice: Tomislav Valent/Viktor Drago

OGLAS