Poznato je da nekolicina radnika, uglavnom inžinjera, radi zajedno s Kinezima na izgradnji Pelješkog mosta, a među njima je i Metkovac Ivica Granić. S njima je razgovarao novinar Dubrovačkog vjesnika.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Ivicu Granića, mladog inženjera iz Metkovića, zaduženog za kontrolu kvalitete, pokušavam isprovocirati predrasudom da su kineski proizvodi nekvalitetni. Pitam ga može li se dogoditi da se zbog lošeg kineskog čelika, za koju godinu, Pelješki most možda nakrivi?

– Ma kakvi! Sve što se ugrađuje u most, vrhunske je kvalitete, pa i čelik proizveden u Kini. Osim našeg odjela, koji je unutarnja kontrola na samom gradilištu, kvalitetu provjeravaju stručnjaci iz IGH kao nadzor i Hrvatskih cesta kao investitora i to osim na gradilištu i u Kini, u tvornicama koje su, kako bi sve bilo po traženim standardima, angažirale europske tvrtke kao konzultante. A sve što iz Kine stigne u Komarnu, od čelika, strojeva pa do specijalnih brodova, njih čak četrnaest, papirnato prođe kroz ruke Talmana Damutare. Sve to Talman trajno ili privremeno uveze u Hrvatsku – kaže Ivica.

Više o Hrvatima koji rade s Kinezima na izgradnji Pelješkog mosta možete pročitati na portalu Dubrovački vjesnik.

Piše i foto:Anton Hauswitschka/DV

OGLAS