Sve je više žena i u javnom i privatnom sektoru koje imaju snažan utjecaj na turističku politiku i kvalitetu turističke ponude. Večernji list je predstavio njih pet: Barbara Mesić, Ina Rodin, Martina Bienenfeld, Josipa Jutt Ferlan i Iva Bahunek.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Ina Rodin, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, sanja o tome da sudjeluje na newyorškom maratonu. Kad se ne bavi trčanjem i jogom, putuje pod motom putujem, dakle postojim, a redovito je možete susresti i na rock-koncertima.

Ina Rodin | Autor : Privatni albumIna prije svega razumije kako u Hrvatsku dovesti što više Amerikanaca, turista tako željnih autentične kulture i ponude brojnih hrvatskih destinacija. Na mjesto direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Ina je imenovana prije četiri godine, nakon bogatog iskustva koje je stekla radom u turizmu i hotelijerstvu u Hrvatskoj, formalnim obrazovanjem na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu te Sveučilištu Bocconi u Milanu, gdje je magistrirala, kao i kroz različite programe stručnog usavršavanja na Sveučilištu Cornell – School of Hotel Administration, čija je članica, te američkom Urban Land Institute.

Ina je karijeru započela u kompaniji Valamar hoteli i ljetovališta, gdje se pet godina bavila hotelskim menadžmentom te razvojnim i investicijskim projektima. Hotelskim menadžmentom bavila se i tijekom boravka u Sloveniji, u hotelskoj kompaniji Bernardin hoteli, a nakon višegodišnjeg iskustva u operativnom hotelskom poslovanju pridružila se timu Horwath HTL na poziciji više savjetnice te potom voditeljice projekata u uredima u Zagrebu, Beogradu, te u Italiji.

Sudjelovala je u istraživanju i analizi tržišta jugoistočne Europe, Rusije i Italije, hotelsko-turističkim razvojnim projektima, izradi strateških i operativnih marketinških planova turističkih objekata i destinacija, savjetovanju u vezi hotelskih menadžmentskih ugovora i turističkom planiranju na lokalnoj i regionalnoj razini.

Godine 2010. novi izazov pronašla je u upravljačkom timu Skiper Resorta u vlasništvu Hypo Alpe Adria International, pružajući savjetodavne usluge upravljanja imovinom, resort operacija, marketinga i prodaje kao suvlasnik tvrtke Sol Optimus.

Sudjelovala je kao izvanredni predavač i mentor u Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta za izborni kolegij Tourism and Hospitality Management, s koautorima je objavila udžbenik Osnove turizma za ekonomske škole, a sudjeluje kao koautor knjige Turizam, studije slučaja Hrvatske i regije 2016. godine.

Od brojnih projekata koje je realizirala izdvaja iznimno uspješan primjer real-time marketinga Hrvatske na društvenim mrežama za vrijeme održavanja finala američke nogometne lige Super Bowl 2015, kampanju kojom je HTZ osvojio nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media.

Višegodišnje iskustvo u hotelskoj i turističkoj industriji, odnosno rad u nacionalnim i internacionalnim kompanijama te obrazovnim institucijama, omogućilo mi je razumijevanje uloge i važnosti turizma za gospodarski rast i razvoj Hrvatske. Stoga na ovoj poziciji nastojim aktivno pridonositi pozicioniranju i povećanju prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije, s raznolikom ponudom cjelogodišnjih turističkih proizvoda te uz podršku predstavnika turističkog gospodarstva potičem aktivnosti usmjerene rastu turističkog prometa i prihoda – pojašnjava nam Ina Rodin koja iza sebe ima ozbiljne rezultate.

Od 2014. godine do danas Hrvatska bilježi dvoznamenkasti rast turističkog prometa iz SAD-a i Kanade, kao jedna od glavnih rastućih destinacija za putnike iz Sjeverne Amerike. Ujedno se profiliramo kao destinacija za luksuzni turizam zahvaljujući suradnji s udruženjima Virtuoso, Signature Travel Network i USTOA. Da Ina u tome ima znatnu ulogu, pokazuje priznanje koje je Virtuoso dao HTZ-u za uspješnu suradnju, proglasivši Inu Rodin ambasadoricom hrvatskoga turizma 2017. godine.

Pročitajte više na: www.vecernji.hr

Piše: Marija Crnjak/VL
Foto: Privatni album