Brodom Zhen hua 34 na gradilište pelješkoga mosta iz Kine je dopremljeno 12 plovnih objekata, među njima su i dvije plovne dizalice, dva trajekta, tegljač te platforme. Brod je u četvrtak poslijepodne potopljen uzimanjem balasta te je dopremljena oprema isplovila u Neretvanski kanal na gradilište budućega pelješkog mosta.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Inače, radovi u podmorju teku predviđenom dinamikom te je već zabijeno oko 80 pilota, od ukupno 148 koji će nositi pelješki most. Piloti su dugi od 126 do 128 metara i njihovo zabijanje je veoma zahtjevan posao. Zapravo, riječ je o veoma kompliciranom zahvatu, posebno kada se uzme u obzir zaštita podmorja Neretvanskog kanala.

Da radovi u Neretvanskom kanalu teku prema planu potvrdio je za Slobodnu Dalmaciju Jere Šegedin, glavni inženjer i voditelj projekta u ime investitora Hrvatskih cesta.

Sam dolazak ove flote brodova je potvrda da je stanje na gradilištu dobro. Ova plovila su osnova za početak sljedeće faze radova. Došle su i klapete za odvoz materijala koji će se kopati iz pobijenih pilota te trajekti za prijevoz betona za betoniranje pilota.

Još uvijek se pobijaju piloti. Ovi sada su kraći i dugi su oko 80 metara, za razliku od prvih koji su bili dugi 128 metara. Tako i pobijanje ide brže pa se dnevno postave i četiri pilota, a kompletan posao zabijanja trebao bi biti dovršen u svibnju. Nakon toga slijedi postupak iskopa materijala iz pilota i betoniranje – kazao je Šegedin.

Više možete pročitati na portalu Slobodna Dalmacija.

Piše: Stanistav Soldo/SD
Foto: Denis Jerković