Uvod u sezonu i pripreme počeo je s dvije vijesti, jednom sretnom i drugom ne baš tako sretnom za naš klub, ali je imala sretan završetak. Naš nogometaš Josip Boras s lađarima Crnog puta osvojio je 17. Maraton lađa na Neretvi, dok je momčad ostala bez jednog od najvećih pojačanja u povijesti kluba, napadača koji je u dvije sezone svojim golovima, asistencijama i potezima “vukao” našu momčad i osvajao srca metkovske publike i simpatizera kluba. Riječ je o slavoncu Josipu Lešiću koji je pojačao redove trećeligaša Jadrana te u prvoj polusezoni, bio najbolji strijelac kluba s čim je itekako jedan od najzalužnijih za miran ostanak u ligi kluba iz Ploča.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Nakon kvalitetno odrađenih priprema i odigranih nekoliko prijateljskih ogleda usljedio je početak prvenstva u 1. ŽNL Dubrovačko-neretvanskoj. Sezona je otvorena domaćom pobjedom nad Župom dubrovačkom, zatim remi u Kominu pa pobjeda nad Orebićem… Nakon toga prvi poraz u sezoni u Gabrilima, pa pobjede na Štruvnom nad Žrnovom i Dubrovnikom, nerješeni ishodi s Konavljaninom i Maestralom te porazi u Potomju i Vela Luci s čime je završen prvi dio natjecanja. Tijekom zimske stanke nogometaši Metkovića nastupili su na tradicionalnom BMT Metković za momčad “ONK – Oni Nemaju Kune” te odigrali dvije utakmice nakon čega su poraženi od strane objektivno puno kvalitetnije momčadi “Optika Bevadna Mostar” za koju su nastupali BH futsal reprezentativci.

Usljedile su pripreme za drugi dio sezone, te “Međunarodni nogometni turnir povodom 40. obljetnice osnivanja ONK Metković“. Turnir se igrao dva dana, a osim našeg kluba koji je bio domaćin sudjelovali su još susjedni trećeligaši NK Neretva Metković i NK Neretvanac Opuzen te naši gosti iz Njemačke SV Croatia Reutlingen. Pobjednik je bila momčad Neretvanca, a nakon zatvaranja turnira koju su svečano zatvorila Gradska glazba Metković, dodjeljenja su priznanja i zahvalnice zaslužnim institucijama i ljudima koji su kroz povijest održali klub postojanim kroz teška vremena. Zatim je započeo proljetni dio natjecanja u koji je Metković ušao bogatiji za čak dvije garniture dresova za seniore, točnije 36 kompleta, od čega posebno treba spomenuti da konačno imamo dresove dugih rukava koje klub nije imao godinama, desetljećima… Ovu hvale vrijednu donaciju našem klubu omogućila je Njemačka tekstilna trgovina “KiK” koja u sklopu svoje akcije “Maknimo djecu s ulice” donira komplete dresova klubovima diljem Hrvatske. Uoči početka sezone došlo je do promjene u Upravi. Klub je ostao bez svog dobrog duha, predsjednika Željke Parmaća koji je otišao u Njemačku zbog poslovnih obaveza, te je na njegovo mjesto izabran Ivica Kaleb. Nova Uprava odmah je zasukala rukave te uvela neke novine, koje još uvijek nisu za javnost, ali se ipak ne smije izostaviti povrataka u klub Željke Dominikovića Mungosa koji je imenovan za voditelja škole nogometa, te nešto što se može vidjeti samo na televiziji (čak samo na Max tv-u), izlazak djece sa seniorima na utakmicama što je dodatno povećalo posjećenost i popularnost našeg kluba.

Nakon nesretnog ispadanja u Kupu od Gusara usljedio je veliki bod iz Župa dubrovačke iz koje se Metković godinama vraćao poražen. Onda velika pobjeda u Orebiću izborena u 90. minuti, pa “kiksevi” protiv Gusara, Croatie, Žrnova i Hajduka iz Vela Luke, te pobjede nad apsolutnim liderom prvenstva i krajnjim osvajačem lige, Slavenom iz Grude, trećeplasiranim Grkom iz Potomja te gostujuća pobjeda protiv dojučerašnjeg trećeligaša Konavljanina iz Ćilipa. I za kraj sezone, vrlo dobra predstava i zasluženi bod s gostovanja protiv drugoplasirnog Maestrala. Iako Metković nema rezultatskog imperativa ni ambicija na kraju osvojeno 7. mjesto možda najbolje ocjenjuje sezonu solidnom, kada se pogleda i uzme u obzir sve nabrojano, jer ipak je naš Metković jedini klub u županiji za koji svi igrači igraju volonterski, znači isključivo iz ljubavi prema svom klubu, mjestu, prijateljima… U sezoni je ostvareno 8 pobjeda, 8 nerješenih ishoda te 7 poraza. Najviše nastupa (22, 1980 minuta) imali su vratar Ivica Jerkovića, jedan od najboljih pojedinaca tijekom cijele sezone, te kapetan Tomislav Plećaš kojemu je ovo jubilarna 15. sezona u dresu najdražeg Metkovića. Najbolji strijelci kluba bili su Josip Šiljeg (8 golova u 20 nastupa) i Neven Majić (5 golova, 16 nastupa), a ukupno je u cijeloj sezoni za ONK Metković nastupio 31 nogometaš od čega su čak 26-orica ponikla u klupskoj školi nogometa. Za sami kraj još jedne uspješne sezone, odigrati će se tradicionalna prijateljska utakmica izmeđuVeterana i Seniora kluba.

Hvala svim prijateljima kluba, sponzorima, volonterima, navijačima, simpatizerima i svima ostalima koji su u protekloj sezoni na bilo koji način pomagali svom ONK Metkoviću! Svi vi ste dio u mozaiku našeg ONK Metkovića, a svi skupa smo nešto više od kluba, svi skupa smo jedna velika obitelj, svim skupa smo EKIPA, A NE KLUB!

Marin Jelčić, tajnik ONK Metković

službena web starnica ONK Metković (www.onkmetkovic.hr)
OGLAS