Prošlo je i više od deset godina kako sam gutao prašinu i gacao po blatu na ozbiljnom gradilištu neke ceste. Bilo je to u vrijeme gradnje autoceste prema Splitu i Pločama. Danonoćno su se tada gradili kilometri, objekti, rovali tuneli… Svake godine sagradilo bi se po više desetaka kilometara autoceste, piše Jutarnji list.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

“Bilo je to nešto sasvim drugo. Ja sam na gradilištima i tunelima od 1995., ali težeg gradilišta od ovoga nisam doživio”, priča mi Anđelko Šiško, prekaljeni tunelograditelj, inženjer za tunele tvrtke Strabag, dok stojimo na “crti razgraničenja” između gradilišta mosta Pelješac i prve dionice nove pelješke ceste iznad mjesta Brijesta.

Tvrtka Strabag gradi 12 kilometara dionice od Duboka – Zaradeže na kojoj se nalazi  tunel Debeli brijeg dug 2467 metara. Kad se sagradi, bit će peti po dužini tunel u Hrvatskoj.

Više na portalu Jutarnji list.

Foto: Saša Burić

OGLAS