Tvrtka China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta. A ti istražni radovi pokazali su, doznajemo u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja, piše Večernji list.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

S obzirom na to da su istražni radovi završeni, vidljivi radovi, i to na temeljenju mosta, počet će u siječnju 2019. Prije samih radova na temeljima mosta, u drugoj polovici siječnja izvodit će se zabijanje probnih pilota na kojima će biti provjerena adekvatnost izabrane opreme i sve predviđene procedure pri izvođenju glavnih radova na temeljima mosta. Početak temeljenja mosta očekuje se pak potkraj siječnja 2019.

Probni piloti su već na putu iz Kine u Hrvatsku. Na gradilište stići će zajedno s plovnom opremom za zabijanje pilota.

Na gradilištu mosta trenutačno je angažirano oko 70 radnika, a njihov broj će se uskoro povećati s obzirom na skori početak glavnih radova. Pri tome, u dvama proizvodnim pogonima u Kini u kojima se proizvode cijevi čeličnih pilota trenutačno je angažirano još oko 160 radnika. U siječnju, kad počne temeljenje mosta, na gradilištu će biti oko 160 radnika.

U špici radova CRBC planira na gradilištu imati više od 400 ljudi, a zajedno s proizvodnim pogonima u kojima će se proizvoditi čelična rasponska konstrukcija mosta, broj radnika bit će veći od 650. U Hrvatskim cestama kažu i da će većina tih radnika doći iz Kine. Maksimalni broj radnika na gradilištu očekuje se od sredine 2019. do kraja 2020. godine.

Pročitajte više na portalu Večernjeg lista.

OGLAS