Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu on-line radionicu na temu „Briga o gostu nikad ne izlazi iz mode“ koja će se održati u četvrtak, 14. listopada 2021., s početkom u 10 sati.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Teme radionice:

  • Očekivanja gostiju – proces pružanja usluge
  • Utjecaj stavova i uvjerenja na naše obavljanje posla
  • Kako ostaviti pozitivan prvi dojam na gosta?
  • Kako na kvalitetu usluge utječu aspekti verbalne i neverbalne komunikacije?
  • Kvalitetna priprema za obavljanje posla
  • Komunikacija u situacijama prigovora i reklamacija
  • Završetak rada s gostom i „trenutak istine“ u turizmu

O predavačici:

Predavačica gđa. Ines Nanić je 2004. godine završila Rochester Institute of Technology Croatia – RIT Hrvatska, a od 2008. godine vlasnica je trgovačkog društva Dubrovnik događanja d.o.o. Nakon rekordne 2019. godine, nastupila je 2020. godina koja je donijela veliki preokret u poslovanju trgovačkog društva. Gđa. Nanić je, unatoč svim otkazanim poslovnim aktivnostima, nastavila raditi „behind the scenes“ kako bi održala poduzeće i pripremila poslovanje za trenutak povratka poslovnih aktivnosti. Dugogodišnjim radom u raznim područjima turističkog sektora, stekla je iznimno iskustvo u ophođenju s gostima u svim fazama komunikacije.

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice: https://forms.gle/PC6VUPMz7nY8bYvY8

– maila: dcp@dcp.hr

– mob: 099/261-8966 ili telefona: 020/418-401