Europska komisija objavila je pozive za podnošenje prijedloga za programe promocije poljoprivrednih proizvoda u svijetu i unutar Europske unije. Programi bi trebali informirati potrošače o različitim EU shemama kvalitete, poput zemljopisnih oznaka ili organskih proizvoda. To je iznimno dobra prilika neretvanskim proizvođačima mandarina da uz financiranje iz EU fondova pokrenu brendiranje neretvanske mandarine.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Kako pojašnjavaju u Ministarstvu poljoprivrede, na ovaj se način želi podići razina svijesti o sustavima kvalitete Europske unije i njihovo prepoznavanje, kao i povećanje tržišnog udjela poljoprivrednih i određenih prehrambenih proizvoda Europske unije, s posebnim naglaskom na ona tržišta u trećim zemljama, kao što su Koreja, Japan, Meksiko, SAD i Kina, koja imaju najveći potencijal za rast.

Za 2020. godinu ukupni proračun koji se izdvaja za promociju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iznosi 200,9 milijuna eura. Očekuje se da bi odabrani programi trebali povećati konkurentnost i potrošnju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU širom svijeta.

Neretvanski poljoprivrednici smatraju da bi trebalo osigurati poticaje za financiranje ambalaže za mandarine kako bi ih na policama trgovačkih centara učinili prepoznatljivima za krajnjeg kupca.

Piše: Stanislav Soldo/SD

OGLAS