Segmenti mosta Ston koji će se na Stonskoj obilaznici graditi između tunela Polakovica i Supavo već su završeni i čekaju na transport u škveru Brodosplita. Nosivi stupovi mosta koji će premostiti Stonski kanal samo što nisu potpuno završeni, ali transport segmenata kasni već tri mjeseca i utječe na konačni rok završetka pristupnih cesta. Nije tajna kako širom svijeta nakon popuštanja pandemije COVID-a, zbog naglo oživjelog gospodarstva postoji ogroman problem pronalaska barži i tegljača za transport takvog tereta.
Na samom gradilištu mosta Ston od voditelja projekta izgradnje čelične konstrukcije mosta Ston Matka Balića Dubrovački vjesnik doznaje kako se nazire rješenje problema.
– Barža stiže u prvom tjednu po Novoj godini, a za nju i iskrcaj segmenata sve je već spremno. Segmente mosta iskrcat ćemo i prvi segment već prvog dana montirati dizalicom nosivosti 750 tona. Montaža prva dva segmenta kreće prvo sa strane tunela Polakovica, a potom se po dopremi tri segmenta montiraju sa strane tunela Supavo. Završno, segment raspona 110 metara s dvije dizalice dižemo između središnjih stupova te montiramo i spajamo most.
Morat ćemo napraviti tri ture baržom da dovezemo sve segmente i poduzeti posebne mjere osiguranja: AVAX će na kopnu, a Brodosplit u pomorskom prometu zajedno s Lučkom kapetanijom regulirati pomorski promet kroz sam Stonski zaljev. Uopće ne sumnjamo u uspjeh jed da jesmo, ne bi smo se ni prihvatili ovog posla- kaže voditelj projekta izgradnej čelične konstrukcije mosta Ston Matko Balić.