Segmenti mosta Ston koji će se na Stonskoj obilaznici graditi između tunela Polakovica i Supavo već su završeni i čekaju na transport u škveru Brodosplita. Nosivi stupovi mosta koji će premostiti Stonski kanal samo što nisu potpuno završeni, ali transport segmenata kasni već tri mjeseca i utječe na konačni rok završetka pristupnih cesta. Nije tajna kako širom svijeta nakon popuštanja pandemije COVID-a, zbog naglo oživjelog gospodarstva postoji ogroman problem pronalaska barži i tegljača za transport takvog tereta.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Na samom gradilištu mosta Ston od voditelja projekta izgradnje čelične konstrukcije mosta Ston Matka Balića Dubrovački vjesnik doznaje kako se nazire rješenje problema.

– Barža stiže u prvom tjednu po Novoj godini, a za nju i iskrcaj segmenata sve je već spremno. Segmente mosta iskrcat ćemo i prvi segment već prvog dana montirati dizalicom nosivosti 750 tona. Montaža prva dva segmenta kreće prvo sa strane tunela Polakovica, a potom se po dopremi tri segmenta montiraju sa strane tunela Supavo. Završno, segment raspona 110 metara s dvije dizalice dižemo između središnjih stupova te montiramo i spajamo most.

Morat ćemo napraviti tri ture baržom da dovezemo sve segmente i poduzeti posebne mjere osiguranja: AVAX će na kopnu, a Brodosplit u pomorskom prometu zajedno s Lučkom kapetanijom regulirati pomorski promet kroz sam Stonski zaljev. Uopće ne sumnjamo u uspjeh jed da jesmo, ne bi smo se ni prihvatili ovog posla- kaže voditelj projekta izgradnej čelične konstrukcije mosta Ston Matko Balić.