Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić tvrdi da unatoč koronakrizi najvažniji infrastrukturni projekt u Hrvatskoj može biti završen u roku, 31. srpnja 2021. godine.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Iz Kine u Hrvatsku ne može doći 50-ak varioca koji bi trebali spajati već pristigle dijelove čelične nosive konstrukcije. Odgovarajući na pitanje novinara Večernjeg lista kako riješiti taj problem, Škorić je rekao:

CRBC pregovara s Brodosplitom oko angažmana njegovih varilaca iako im to nije isplativije. Brodosplitovi varioci obavili bi posao umjesto CRBC-ovih radnika koji ne mogu doći iz Kine. Kineska i hrvatska tvrtka sad su u intenzivnim pregovorima kako bi se što prije krenulo s okrupnjivanjem segmenata koji su na gradilištu. Mi smo na potporne skele stavili bočne strane mosta i sad ih treba početi spajati.

Kad stiže nova isporuka segmenata čelične nosive konstrukcije?

– Ponovno je uspostavljen pomorski promet i ako naši inženjeri odu uskoro u Kinu, već bi tijekom srpnja počelo dopremanje novih segmenata koji bi onda dolazili u kontinuitetu. Na stupnom mjestu pet već smo postavili bazni segment iz kojeg ide pilon, a to planiramo napraviti na svih šest središnjih stupova. Onda slijedi betoniranje pilona, koji su visoki 40 metara, a zatim vješanje konstrukcije. Tijekom listopada planirano je, to smo i potvrdili, vješanje prvih segmenata rasponske konstrukcije.

Više o ovome na portalu Večernjeg lista.

OGLAS