ZAGREBAČKA banka poslala je važno upozorenje svojim korisnicima, a tiče se još jedne prevare na internetu.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Radi se o phishing porukama u kojima se napadač lažno predstavlja kao Zagrebačka banka i za cilj ima prevaru klijenata.

Lažni pošiljatelj putem maila primatelje poruka pokušava navesti da otvore poveznicu i unesu svoje kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC), broj tokena te kodove koje generira token (OTP, MAC). Na taj način napadač pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom.

“Upozoravamo klijente da ne dijele kartične podatke, aktivacijske ključeve te broj tokena i njegove kodove putem poveznica dobivenih u e-mailu, SMS-u te na druge načine. Zagrebačka banka nikada, pa niti u tijeku procesa uvođenja eura, od klijenata ne traži brojeve i PIN-ove kartica te ostale povjerljive informacije”, navodi ZABA.

Pokušaji phishing prevara putem e-mailova, SMS-a ili aplikacija poput WhatsAppa i Vibera sve su češći. U slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva obratite se banci odmah radi provjere na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na zaba@unicreditgroup.zaba.hr.