Na društvenim mrežama razvila se rasprava je li Pelješki most trebao imati biciklističku i pješačku stazu.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Zagovornici te ideje tvrde da su staze potrebne kako bi turisti mogli ciljano doći na most, prošetati i fotografirati se. No, drugi ih podsjećaju da Jadranska magistrala, barem u ovom južnom dijelu, gotovo nigdje nema biciklističku stazu pa bi bilo nelogično da se ona pojavi samo na 2404 metra Pelješkog mosta.

Upitna je i sigurnost pješaka koji bi šetali mostom, a automobili prolaze brzinom od oko 90 na sat.

“Treba naglasiti da je most projektiran kao (dio) ceste za promet isključivo motornim vozilima s brzinama do 90 km/h. Uz to, sva čvorišta rađena su kao denivelirana. U takvim okolnostima, ostali sudionici u prometu kao pješaci i biciklisti predstavljali bi opasnost po odvijanje prometa. Posebno u dijelu trase gdje se nalaze tuneli koji su za dvosmjerni promet”, pojašnjava Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.

Do sad je Pelješkim mostom prošlo preko 20.000 vozila. Impresivne brojke iznio je Slaviša Babić, šef Odjela za promet pri Hrvatskim cestama.

“Od otvorenja kad je most pušten u promet u 01:15, pa do jučer u 13 sati mostom je prošlo 20.285 vozila. Samo danas, od ponoći je prošlo 5975 vozila, a jučer preko 14 tisuća vozila. Vjerujemo da su mnogi došli provozati se da vide kako to izgleda, promet na mostu je protočan, a kolone se stvaraju prema Stonu”, javlja Babić.

Kolona prema Stonu bilo je i prije puštanja mosta u promet, pa se tako i lani, kad je održano svečano spajanje mosta, u Stonu znalo čekati. Hrvatske ceste u ranijim izjavama za medije apelirale su na građane da ne rade selfije na mostu.

“Jučer u 13 sati imamo 300 vozila manje nego jučer, tako da vjerujem da je jučer bilo više putovanja da se vidi malo most, danas nemamo takvih problema. Pojačali smo ophodnje, policija je s nama, nemamo zapravo više nikakvih problema”, zadovoljno će Babić,