Od 1. do 4. prosinca odvijat će se spajanje OTP i Splitske banke pa njihovi klijenti trebaju obatiti pažnju na sve što ih čeka u tih nekoliko dana. Prije svega na činjenicu da im poslovnice neće raditi

Mjesecima očekivano spajanje OTP banke i Splitske banke konačno kreće 1. prosinca pa će tako uskoro svi klijenti imati račune samo u OTP-u koji je Splitsko u stopostotno vlasništvo preuzeo još u svibnju. U dvjema bankama ističu kako o tome svoje klijenete već izvještavaju, no brojne među njima još uvijek brine zatvaranje poslovnica prilikom spajanja.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Silvija Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, ističe da njihovi klijenti nemaju razloga za brigu, te da poslovnice praktički neće raditi tek dva radna dana. Riječ je o razdoblju od petka 30. studenoga od 14 sati pa do utorka 4. prosinca kada poslovnice Splitke banke neće raditi s klijentima. No, transakcije će se moći obavljati putem telefona, interneta i mobilnog bankarstva.

Neće raditi ni poslovnice TOP banke

Poslovnice OTP banke također neće raditi dva dana, ali u petak, 30. studenog, rade puno radno vrijeme. Sve kartice obje banke će se moći koristiti za vrijeme cijelog tog perioda, a podizanje gotovine debitnim karticama je omogućeno na svim bankomatima na području Hrvatske bez ikakve naknade, pojašnjava za Slobodnu Dalmaciju Bareša.

Ujedno dodaje da su svjesni da njihovi klijenti neće u ta dva dana imati uobičajenu razinu usluge, ali ističe da je riječ o najvećoj integraciji dviju banaka ikada provedenoj u Hrvatskoj te da je u pitanju jako opsežan proces koji iziskuje korištenje različitih resursa.

Info telefon i mail adrese

Rezultat će biti formiranje četvrte banke na području Hrvatske, koja će imati svoje sjedište u Dalmaciji, te dominantni položaj na cijeloj obali i prisutnost u svim regijama Hrvatske, s više od 11 posto tržišnog udjela, Bareša.

Navodi i kako su klijentima Splitske banke poslali obavijesti o svojim proizvodima i promjenama, koje će se uskoro naći i na njihovim internetskim stranicama te društvenima mrežama.

– Za vrijeme integracijskog vikenda kontakt centar će svaki dan, uključujući i nedjelju, biti na raspolaganju svim našim klijentima od 8 do 22 sata, ističe Silvija Bareša, te upućuje korisnike Splitske banke da im se za sve dodatne informacije obrate na besplatni info telefon 0800 210 021 ili mailom na info@splitskabanka.hr, dok su klijentima OTP banke dodatna pojašnjenja dostupna na info telefon 072 201 555 ili na mail adresu info@otpbanka.hr.