Ako vam kasne HEP-ovi računi za struju, niste jedini. Upitali smo državnu tvrtku zbog čega je došlo do zastoja u isporuci uplatnica ovaj mjesec. Odgovaraju da provode prilagodbe te da će datumi dospijeća biti pomaknuti, piše Index.
“Datumi dospijeća bit će pomaknuti”
“Zbog prilagodbe odredbama Uredbe o otklanjanju poremećaja na domaćem tržištu energije (NN 104/2022), a kojom cijena električne energije ostaje regulirana do 31. ožujka 2023. godine, moguća su kašnjenja u izradi računa. Odmah po kreiranju, računi će biti upućeni kupcima. Sukladno kasnijem datumu izdavanja bit će pomaknuti i datumi dospijeća računa. Podsjećamo, na temelju spomenute Uredbe Vlade RH HEP je preuzeo teret rasta cijena energenata od gotovo 6 milijardi kuna kako bi kupcima osigurao cijene višestruko niže od cijena na tržištu električne energije”, odgovaraju iz HEP-a.
Odsad pet uplatnica umjesto šest
Oni kojima su u međuvremenu stigli zakašnjeli računi, a sami očitavaju struju, u sandučiću su dobili pet uplatnica s različitim iznosima umjesto šest s istom cifrom, kako je stizalo inače.
Uz njih je došla i obavijest da će kupci s polugodišnjim obračunskim razdobljem od sada, uz redoviti obračun, dobivati pet mjesečnih uplatnica umjesto dosadašnjih šest.
Dospijeće svake uplatnice, odnosno akontacijske rate, je petog dana u mjesecu. Iznosi pojedinih uplatnica su različiti po mjesecima unutar polugodišnjeg obračunskog razdoblja. U objašnjenju se navodi i da je njihov ukupan zbroj temeljen na potrošnji adekvatnog prethodnog polugodišnjeg obračunskog razdoblja, kao i do sada.
HEP-ov telefon neprestano zauzet
Više informacija pokušali smo dobiti na HEP-ovu kontakt-telefonu za kupce. Čekali smo desetak minuta, no bilo se nemoguće probiti jer, kako kaže govorni automat, svi operateri su zauzeti. Nakon našeg upita i HEP je na svojoj web stranici objavio informaciju građanima da je moguće kašnjenje uplatnica.