Pauze od generalnih probi i natjecateljskih večeri u Malmöu, iskoristili smo za razgovor s Lukom Grgićem, studentom filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja na sveučilištu Vern, koji je velikim dijelom zaslužan za organizaciju scenskog nastupa Baby Lasagne.

TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA

Luka se već osam godina bavi poslovima u kreativnoj industriji, a najviše »cilja« na televizijsku produkciju jer obožava program uživo i zabavne emisije, piše Novi list.

Kaže da su Eurosong, Dora i slične emisije prirodno proizašle kao određen vrhunac televizijske produkcije te da bi se zaista time želio baviti u budućnosti.

Upitali smo ga je li uzbuđen uoči finala na što odgovara da je cijela ekipa bila jako uzbuđena uoči polufinalne večeri, te da su sada još uzbuđeniji za sutrašnji nastup, i da jedva čekaju probe.

»Ovo čitavo iskustvo je bilo predivno od početka do kraja i iznimna mi je čast što sam uopće dobio priliku raditi s Baby Lasagnom na ovako velikom projektu, a puno nam znači i čitava podrška Hrvatske«, kaže Luka.

Moćan scenski nastup koji je Baby Lasagna s timom pokazao na pozornici te je odjeknuo Hrvatskom i čitavim svijetom, osmislio je u relativnom kratkom roku.

Najbitnija je Markova energija

Dodaje da mu mnogi kažu da previše gleda detalje, ali objašnjava da mu je to i posao.

»Svatko od nas ima svoj sektor – kostimi se brinu o kostimima, LED ekrani o LED ekranima, a moj posao je da to sve funkcionira zajedno s Markom, koji je na kraju dana centar čitavog nastupa i bez njega taj nastup ne bi bio ono što jest.

Od početka je vizija bila da on bude najbitniji na pozornici, a sve ostalo služi samo da pojača njegovu energiju.

Zapravo, moram misliti na sve detalje! Čitav proces osmišljavanja nastupa je periodičan jer tako ide produkcija. Prvo osmislimo atmosferu pa koreografiju pa LED ekrane i svjetla, a zatim kostime i pirotehniku.

Ali, Markova energija je najbitnija. Na probama je bilo najvažnije uskladiti kamere s njegovom energijom kako bi je što bolje dočarali gledateljima te smo puno radili na pravilnom gledanju u kameru«, pojašnjava.

Nastup Baby Lasagne na Eurosongu u odnosu na onaj tijekom Dore je nešto drugačiji, te Luka otkriva da su iskoristili veću produkciju sa svjetlima i LED ekranima.

Pritom komentira da je najveću nadogradnju za nastup doživjela pirotehnika, za koju kaže da je užasno bitna za ovakav nastup.

»Ideja za nastup se rodila kroz razgovor s Baby Lasagnom nakon što je ipak otišao na Doru. Čuo sam neke njegove inspiracije i rekao svoje pa smo u jako kratkom roku, već sutradan, imali osmišljen koncept koji mu se svidio.

Imali smo vremena koliko smo imali za pripreme za Doru, a čitava je scena već tamo jako dobro funkcionirala.

Zato smo odlučili zadržati jednak koncept za Eurosong i malo sve pojačati, jer neke stvari nismo mogli ostvariti na Dori. Na kraju dana, Eurosong ima puno veću pozornicu, više svjetala i mogućnosti.

U prvoj polufinalnoj večeri pokazali smo svijetu po prvi puta što smo pripremili i nadamo se da su svi zadovoljni«, kaže Luka.

Cijeli razgovor možete pročitati na portalu Novi list.

Foto: privatni album

OGLAS